Svårt att komma igång!

Har egentligen en hel del att skriva om och dela med mig av men eftersom detta är nytt för mig så vet jag i te riktigt vart jag ska börja!

Det är svårt för mig att komma igång med saker, som nu med bloggen, jag vill ju gärna å har tagit steget - en blogg! Men att fortsätta är lite knepigare.
Samma med träningen jag vill ju vara i form, speciellt till Australien i augusti! Har ett träningskort sen 3 veckor tillbaka å har tränar typ 3 ggr! Blir galen på mina ursäkter: trött efter jobbet, innan jobbet, måste umgås med kompisar, måste äta sen vila sen nått annat oviktigt!
Kanske är det för att jag inte känner att det är 'akut' eller så är jag helt enkelt inte nog motiverad :/

Så nu ska jag försöka med både bloggandet å träningen att ge det en ärlig chans! Ska planera in det i min kalender så jag inte kan smita haha :)

Nu ut å fortsätta jobba efter lunchen!


Kommentera här: