Gårdagen och framtiden

Igår var vi på rundtur i stan och tog oss över bron till SouthBank där dom har en stor lagun man kan svalka sig i. Dock badade vi inte, var så gräsligt mycket folk och hitta inte nått bra skuggställe att slå oss ner på. Så vi gick på en marknad bredvid istället. Fanns massor av fina saker att köpa. Jag hitta lite presenter och Sandra köpte solbrillor :)
Sen tog vi en gratis färja tillbaka till hotellet mycket smidigt och snabbt! 





Jag är ju en rätt bra kock så när mamma och Sandra gick ut för att kolla på julparaden så gick jag å handlade inför middagen. Det blev en stoor köttbit var med Hasselbackspotatis och ugnsrostade tomater, majs, rödlök å vitlök och en pepparsås på det :) detta toppades med ett glas rödvin och ett glas cola! Och efterrätten bestod av en choklad pannacotta! Vilken succé :) 
Har nog aldrig varit på mätt! 


Blev rätt sent med maten så vi skippade att gå ut för en öl på stan. Blev en tidig kväll istället :) skönt!

Har börjar se på serier nu när mamma kommit med min nya dator hit. Bästa Andreas fixade massa filmer och serier till mig som han skicka med mamma. Han installera även allt nödvändigt jag behöver på Macen och tror inte jag kommit så långt utan hans hjälp! Tackar och bockar min vän! 
Så nu har jag börjat se Suits, har sett klart första säsongen och är spänd på säsong två!! Men kan ju inte spendera hela dagarna åt att kolla serier så får vänta med nya avsnitt till ikväll :)




Imrn så ska vi checka ut och åka ner till Byron Bay där vi ska fira jul! En härlig 5h buss resa att se fram emot! Woho :)

Greyhound bussen

Sökning på Byron Bay på Google :)




Kommentera här: