Äventyr!

Verkar inte bättre än att jag får skriva ett nytt inlägg ändå. Sandras dator är inte laddad än och vi ska snart på pedikyr ( fötterna behöver omsorg ) sen middag å sen vet man aldrig vad som händer! 

Hum kommer inte riktigt ihåg vad har skrev i det jag skrev på Sandras dator men men går nog bra ändå. 
Känns som att vi har börjat komma in i Australien på en bra sätt, vi har inte gjort så mkt utflykter än men vi har äntligen bokat äventyr påvägen ner mot Brisbane. Men innan vi åker neråt så ska vi Dyka! Ska ta PADI open water certifikat, så på lördag å söndag ska jag ha teori och pool träning. Sen den 7e så åker vi alla ut på en live aboard båt i 3d/2n å dyker ungefär 9-11 dyk! Kommer bli en grym upplevelse! Så jag har laddat GOPRO kameran för där ska det filmas! 
Sen ska vi Skydive:a :) 60sek frittfall innan fallskärmen vecklas ut( förhoppningsvis) det ska vi göra två dagar efter dykningen. Sen ska vi på rafting några mil här ifrån å sen åker vi ner! Blir segling i whitsundays  2d/2n på en båt som tar 26 pers. Detta är tydligen en av världens vackraste platser så vi hoppas på fina vyer! Vi ska på kanot tripp i Noosa 3d/3n å bo på ett bushcamp. Sen ska vi köra 4*4 bilar på en stoor sandö Fraser Island, även där 3d/2n å bor ute nånstans :)  
Vårat mål är Byron Bay som ligger en bit nedanför Brisbane. Där ska vi surfa å kolla in Vans, ni vet dom Sandra avgudar. Ska tydligen en heldel fina gamla bilar i kika på där.

Så jag kommer förhoppningsvis ha en massa roligt å skriva om snart. 
Men som sagt nu dusch, pedikyr, mat å nått kul!

Ha en skön måndag där hemma! 

Sandra å Fredrik hälsar också såklart!
Kram kram xxxx

Kommentera här: