Helt fel!

Ja vad ska jag säga annat att vi fortfarande inte vet när solen går ner här.. Vi har lyckats sova alla dagar mellan ca 16-23 inte alltid så länge så klart men nånstans där emellan. Idag inget undantag. 
Efter att vi ätit nudlar till frukost vart å bokat möte på banken, handlat lite mat å solat några timmar så gick vi in för att äta tonfiskmackor som mellis vid 16 tiden, gott gott! Sen Skypa vi med mamma ❤ 
Tanken var att vi skulle gå å byta om å ta en promenad längs strandpromenaden å sedan gå å duscha å sen äta middag på Woolshed där vi har vouchers på middag. MEN vad händer, vi sätter oss i varsin säng med varsin serie/podcast å sen somnar vi! Jag ställde till o med ett larm 19:15 men det har jag lyckats trycka bort. Så från strax efter 18 till typ 00:30 sov jag så gott.. Jaja magen kurrar å jag hoppas jag kan somna om snart, det får bli en tidig morgon istället :)

Hoppas ni får en fin måndag kväll hemma 😊

Kommentarer:

1 mamma:

Det tar nog ett tag innan ni ställer om kroppen och hjärnan på Australiensk tid. Sov när ni är trötta, snart har ni jobb och måste ställa klockan igen. Kram på er där borta :)

Kommentera här: