Hemlängtan..

I söndags kände jag av lite hemlängtan, saknar den dagliga kontakten med mina vänner å familj. Saknar att veta vad som händer där hemma, även om det är vardagliga saker så saknar jag det! Det är ju som så lätt att slänga iväg ett mail eller mess. Tidskillnaden spelar inte så stor roll då man svarar när man kan. Så jag skulle bli glad för lite uppdates ;)

I söndags tog vi det väldigt lugnt. Åt på Woolshed där vi hade kvar vouchers på gratis mat från förra hostelet :) verkar vara rätt vanligt med gäng med killar som har typ maskeradfest eller vad man ska säga. Flera dagar har vi sett killgäng i ex klänningar, seriefigurer, i sovsäckar å gud vet vad :) har fått mig många skratt!! Kom in på detta för att det var ett gäng killar som hade klänningar på sig på Woolshed, inte smickrande haha
 Efter middagen så tog vi det bananas å gick å la oss tidigt, det behövdes efter några dagars uteliv.

Måndag började slött, käkade köttbullar å potatissallad på Svensk shopen Fika till lunch sen gick vi å la oss i parken å sola. Till middag blev det en efterlängtad KÖTTbit. Snälla storasyster Anna bjöd på kalaset å är lite fattigare men har tacksamma syskon :) 
Sen tog vi oss till PJs för några glas dricka å lekte lite drickspel. Vid midnatt  gick vi till Woolshed där vi avslutade kvällen :) 

Nu tänkte jag gå förbi Chris på Indie travels som tjatat att jag ska komma in så han får berätta hur vi ska resa ner för östkusten. Vann ju en gratis resa av han för någon dag sen när jag jonkade typ 5ggr med en fotboll. Ett vad som jag vann! Men inget är gratis här i livet så ska se vad han tänker få oss att betala.. Men ska bli kul å höra vad han har å säga iaf..

Idag kommer Fredriks kompis Jessica som bor utanför Sydney. ( Han träffa henne på Bali förra året) Hon och några kompisar har bilat upp hit och kommer fram idag. Vi ska visst med dom på en tripp till regnskogen å ha en BBQ å sova över!? Haha vi får se om vi överlever ;) 

Så nu har jag fått skriva av mig lite! 
Ha en skön måndag 

Kram ❤❤

Kommentera här: