Sköna dagar

Nu känner jag att det var ett tag sen ni fick lite mer info om vad som häder här borta, känner dock att det är lite svårt att uttycka och förklara på ett bra och roligt sätt. Men det ger väl sig-
 
Så nu har vi bott på ett Hostel som heter Global Backpaker, som bara ligger ca 200m från det andra vi bodde på här inne i staden. Just nu sitter jag i verandan och titst du över parken, lagunen och havet, riktigt nice utsikt måste jag säga! Nu har solen börjat gå ner och promenadstråket är fullt med hurtbullar som tränar. 
 
Vi har inte gjort speciellt mycket desa dagar förutom att äta, sova, sola, festa, tagit nått vara på stadens olika shoppingentrum o bara myst på! 
 
Igå var vi ut på olika ställen, vi började på The Pier Bar där dom hade Pirat fest, sen fortsatte vi till PJ o sen Woolshed ( gick förbi Gilligans med var inte så mkt folk så vi vände tillbaka. Var med om en så sjukt sjukt pinsam sak, även om jag inte är den som brukar bry mig när jag gör bort mig med f*n haha. Vi va på PJ och hade precis ställt oss på dansgolvet med alla andra glada.. det blidades en ring som man skule gå in å dasa i / vi var kanske 10 runt om. Sååååååå vad det min tur, med flipflop på fötterna såklart.. Ja jag HALKADE pladask på mage å landade mitt i ringen?! Kan säga att det blev ett hysterinsk skratt från dom flesta. Ja ni hade behövt vara där å beskådat mig! Vi har då skrattat hysteriskt mkt å detta idag :)
 
Sandra min kära syster Sandra, hon kan ju vara en av dom roligaste jag vet. Hon har så sjukt månaga roliga, knasiga kloka å kostiga funderingar :) Ni som känner henne vet vad jag menar. Det bästa är ju att verkligen vågar fråga om allt <3 Du är min hjälte å jag ska fortsätt skriva upp alla roliga Quotes :p 
 
Nä nu är jag hungring så ska sätta fart å fixa mig, när vi bor på detta hostel så får vi reducerat pris på mat på PJ ca 40kr för en rejäl portion å en dricka. Igåg blev det bla Ribs, rump steak å kyckling :) mums
 
Ha en skön Fredag!

Kommentera här: