Om 12h så händer det!

Om 12h så har jag nycklarna till min alldeles egna lägenhet, min första egna lägenhet. Imorgon kl 12 så ska sista papperna skrivas på hos mäklaren. Tro mig när jag säger att jag kommer skutta ut därifrån :)
Håller som bäst på att hitta möbler och beställa hem roliga saker från diverse hemsidor. Senaste veckorna har det spenderats timtals på olika inredningssidor och olika möbelhus, är en hel djungel av fina möbler och ting till hemmet. 

Den har ju finaste Rosie varit här i stan med mig några dagar och hon sköter sig mycket bra :)  hon ska få åka tillbaka till pappa några dagar när jag flyttar in i läggan sen kommer hon tillbaka till mig 😊




Ikväll fick jag å Lisa ännu en fin solnedgång på promenaden :)


 

Kommentarer:

1 lebanezzzas.blogg.se:

Fin blogg! :)

Svar: Tack tack :)
Anner

Kommentera här: