Nu har vi lämnat Sverige

Följande inlägg skulle jag lagt in igår men glömde bort :)

Today is the day!  Nu bär det av mot ett nytt och förhoppningsvis ett väldigt spännande år! 
Jag är ju en person som är väldigt bra på att starta projekt med slutför dom inte riktigt alltid. Så tror att det var rätt många som inte riktigt trodde på mig när jag sa att jag ska åka iväg ca ett år.. Å det var ju förra hösten det blev klart att vi ville åka iväg, så det hade lika gärna inte behövt bli av. Men eftersom jag under en väldigt lång period velat resa eller flytta på mig lite så kändes beslutet att åka iväg väldigt passande.  Så nu sitter jag på planet med min syskon Sandra och Fredrik påväg mot Arlanda där det bär vidare först mot London - Hongkong - Brisbane för att sedan nå slutmålet Cairns på Australiens östkust :)  eller mera början på vår resa för det kommer bli en hel del stopp påvägen :) 

Förstå att det är 40h total restid från Luleå -Cairns. Kommer ha en massa stolsmak i rumpen.. Jaja men kommer gå galant iaf, hoppas verkligen att vi slipper förseningar å sånt tjafs.. 

Jag har ju lovat att hålla igång min blogg och ska verkligen försöka att hålla den uppdaterad, men det är bara att säga åt mig om jag börjar slappa ;) 


Kommentera här: