Ett år kvar till 30..

Nä jag har inte ångest... bara lite kanske. Känner att det börjar spridas en rastlöshet över mig igen. Men ska ska inte ta å förhasta mig och söka någon knasig utväg, utan ska försöka att ta det lite lugnt. Köpa möbler till lägenheten får vara ett äventyr i sig istället. Sen får jag försöka hitta på något som får mig att få utlopp av min sociala sida.
Gårdagens födelsedag var en alldeles väldigt skön dag! Först blir jag uppvaktad av Lisa med nybakat Scones o en go frukost! Ja hon kom till och med in å sjön för mig, bästa kombon man kan ha! Kommer bli tråkigt att flytta ifrån henne! Efter go frullen så gick jag tillbaka till sängen där jag somnade om och vaknade nog inte förrän vid 12?! Men hade ju inte direkt någon tid att passa så. Vid tre tiden så tog jag mig ner på stan och lämnade tillbaka bågarna jag lånade hem dagen innan. Ja jag måste ju då tydligen skaffa glasögon! Inte för att det gör så mycket förutom att det kan bli en dyr historia då, annars tycker jag att det är fint. Så jag har haft hem lite olika bågar som jag testat, lånade även hem några till par över helgen. Så snart ser ni nog mig i glasögon lite då å då :) Efter stads besöket så fick Kalle ( systers ex) komma och hämta mig i stan för jag ska köpa hans gamla bil. En Audi 80 från 1989. Behöver en bil som inte kostar så mycket och som tar mg från A-B så denna duger mycket bra. Det bästa är att den har AUX så jag kan lyssna på musik från telefonen :)
När jag hämtat pärlas så blev det en hemma kväll hos mamma med Lets dance och besök av morfar o pappa. En lugn å skön kväll alltså!

Idag har jag och Lisa ränt runt på storheden för att kolla in soffa säng å matbord. Tror jag har bestämt mig nu, kommer bli grymt bra!
Nu blir det like fika och vin med tjejerna så får vi se vart kvällen bär av.


 
Mammas mys katt Fiat


Kommentera här: