Stranden och solen

Tredje dagen så vakna vi upp på Lake Yambuks Camping plas. Vi kom ju dit väldigt sent på kvällen så vi hade ingen aning om hur det såg ut runt om kring. Vi körde ner till den allmänna parkeringen och gick ner på stranden. Väldigt blåsigt och massor av vågor. Vi fick oss lite hoppbilder och motion då vägen stranden bestod av en kulle. Vi hittade även en ruschbana som vi försökte åka med tror vi var lite för tunga haha gick inte som planerat...

Vi drog oss vidare mot okända mål, det enda vi visste var att vi ville ha ca 30 mil  till Adelaid innan vi skulle hitta en camping att övernatta på.
Vi stannade på en strand som i princip var öde, en riktigt lång strand, tror inte vi ens såg vart den börja eller sluta. Vi solade toppless bara för att vi kunde ( dock kom det några äldre par då å då som gick förbi en bit i från men men inte gjorde det nå.
Jag läste äntligen ut min bok 'kaffe med rån' som handlar om ett gäng pensionärer som börjar begå brott för att dom vill hamna i fängelse för det ska då vara bättre än att sitta instänga i ett servicehem.. Dom är mycket listiga och tycker det ligger en bra poäng i boken om hur dom gamla behandlas.. Helt klart läsvärd :)

Blev mest en massa körande igår och vid 19 tiden så anlände vi till Kingston där vi tog in på en camping. Fick en toppen plats mot havet! Så vi lagade pasta med en go pastasås gjord på biff, grönsaker i massor, grädde och smaksatt Philadelphia. Till det blev det vin och en underbar utsikt över solnedgången :) vilket härligt campingliv vi har! Inget att klaga på alls!
När disken var diskad och solen nere så spelade vi lite kort spel.. Blev hjärter sju och n***r å president, många hetsiga disskutioner om fusk å 'hållandes' an kort haha efter några omgångar så blev Marika vinnare ( först till tre) å vi gjorde oss klara för sängen.

Nu har dag fyra börjat och den började med träning kl 8. Frukost bestående av ägg o yougurt..
Sen fick jag ett ryck å klippte lugg igen.. Haha lite spontant. Ja jag gjorde det själv med mina frisör saxar jag har med mig så blir faktiskt rätt bra :)

Nu susar bilen mot Adelaid, som är ett väldigt stort vin distrikt här i Australien. Så innan vi åker in till stan så blir det vinprovning!

Kattis å Sandra ❤️

Middag i solen

En bild på luggen kommer senare ;)

Nu ska vi peppa inför dagen å kvällen!! Kommer bli hur bra som helst!