Julen är över för detta år!

Vi hade en mysig jul här i Byron Bay. Efter middagen och klapp utdelning så skyddade vi med Farmor, Farfar, Kari & Allex. Dom läskade oss med julskinka och den stora godisskålen! Efter den sena skypen så blev det sängen. Jag stannade uppe och kollade på 4 avsnitt av Suits. Är hel fast i den serien! Riktigt bra :) Nästan så att jag inte kan fortsätta se för att det är så spännande haha

Igår på Juldagen så tog vi oss en promenad in till stan och åt lite glass . Det var ungefär det enda vettiga vi gjorde på hela dagen förutom att sola en timme på morgonkvisten.

Idag har vi varit ungefär lika produktiva.. Vi gick in till stan vid ett och åt lunch sen shoppade jag på rean 3 linnen och en t-shirt för 30 dollar = 180:- så jag är nöjd! Nu har vi lagat middag och ligger å jäser i sängarna.
Jag och Sandra ska satsa på en utgång ikväll så är väl bara att börja tagga upp för det nu! Woop woop!

Ha en skön Annandag <3

Kram

Jo vi hann med en strand hopp bild också :)

Kommentera här: