Mammas ankomst och fin boende!

Idag så hämtade vi upp mamma från flygplatsen. Hon har ju rest alldeles själv i 30h för att komma å hälsa på oss!


 När vi kom in till stan igen så gick vi till vårt hostel som vi bott på nu dagarna innan, vi gjorde en kyckling sallad av resterna vi hade kvar sen igår. Sen gick vi spänt till vårt Hotell- Oaks Aurora! Ett lägenhetshotell som ligger 5 min från shoppinggatan :) Vi blev då inte besvikna. Vi skulle tycka vad som helst annat än ett skit XBase hostel som vi bott på är bättre ioförsig! :) men detta var verkligen fint. En stor lägenhet med två sovrum, två badrum och ett kombinerat kök och vardagsrum. Sen såklart en stor balkong :) vi kommer i te lämna rummet haha





Vi tog oss iallafall ut på en sväng på stadens shoppinggata Queenstreet. Vi hat ätit glass med frukt och sökt solglasögon till mig. Jag hittade äntligen ett par jag gillar. Har inte velat gå in på Sunglass hut tidigare då dom bara har märkes glasögon och jag vet att det slutar med att jag köper ett par. Men eftersom att jag inte alls har gillat budget varianterna så tog jag mig en titt iallafall! Så klart så hitta jag mig ett par RayBans. Men dom kostade inte  skjortan faktiskt,150 dollar är helt ok tycker jag :) gäller att hålla reda på dom nu :)



Nu ligger vi och solar på hotellets soldäck där det även finns en pool och en bubbelpool :)
Sen blir sen Tacos till middag! Bra första dag på semestern från resandet :p


Kommentera här: